zamknij

Jest 38 produktów.

Pokazano 1-12 z 38 pozycji

Aktywne filtry

Intractum Melissae PhytoPharm jest produktem w postaci płynu do stosowania wewnętrznego. Substancją aktywną leku stanowi etanolowy wyciąg ze świeżego ziela melisy.

Azulan PhytoPharm

Cena 9,90 zł

Azulan jest produktem leczniczym w postaci płynu przeznaczonego do stosowania zewnętrznego i wewnętrznego. Substancją czynną leku stanowi etanolowy wyciąg z kwiatów rumianku.

Preparat polecany w leczeniu objawów niewydolności żylnej różnego pochodzenia, jak: obrzęki, kurcze łydek, świąd oraz bóle i „uczucie ciężkości” w nogach, żylaki, a także w leczeniu owrzodzeń podudzi oraz pourazowych i pooperacyjnych obrzęków.

Venoforton Leki Natury

Cena 26,90 zł

VENOFORTON jest lekiem roślinnym tradycyjnie stosowanym w objawach niewydolności żylnej, krążenia obwodowego, łagodnie w niewydolności krążenia mózgowego.

Cardiol C, krople, 40 g

Cena 6,90 zł

Lek Cardiol C jest to kompozycja nalewek z liścia konwalii, owocu i kwiatostanu głogu oraz korzenia kozłka, wyciągu płynnego z orzeszków kola z dodatkiem kofeiny, tradycyjnie stosowana w stanach łatwego męczenia się. Wspomagająco w początkowym okresie upośledzonej wydolności serca.